Zamknąć

01.

Prowadzenie profili Social Media

Prowadzenie Social Media - usługi Agencji iPapus

Kliknij poniższy link, aby dowiedzieć się, jak możemy zwiększyć sprzedaż Twojej firmy

02.

Jak osiągamy rezultat

Gwarantujemy osiąganie wyników za pośrednictwem sieci społecznościowych. Wynik jest omawiany z Państwem na początkowym etapie i opracowujemy krok po kroku plan osiągnięcia tego wyniku. Dzięki naszemu prostemu i jednoznacznemu planowi działania w mediach społecznościowych klienci uwielbiają z nami pracować.

Audyt

Po pierwsze, jesteśmy zobowiązani do przeanalizowania aktualnego stanu profilu w sieci społecznościowej (Facebook, Instagram, LinkedIn) i zrozumienia, z jakich powodów w tej chwili ta strona nie jest skuteczna. Tworzymy szczegółowy plan pracy co najmniej miesiąc do przodu.

Analiza odbiorców docelowych

W drugim etapie analizujemy, kto jest docelowym odbiorcą Twojego biznesu. W oparciu o rodzaj grupy docelowej budowany jest plan pracy.

Tworzenie planu treści

Musimy zaplanować, jakie treści opublikujemy w jakim dniu (chodzi o Relacje/Stories, Angażujące, kreatywne posty). Chodzi o opracowanie stylu graficznego, projekt covera, stworzenie treści i grafik reklam, pomoc w konfiguracji managera firmowego, konta reklamowego, metody płatności, ustawienie pixela i grup docelowych, wdrożenie kampanii reklamowych, jeśli to będzie potrzebne.

Reklama z influencerami

W zależności od budżetu reklamowego i postawionych zadań negocjujemy z liderami opinii i przedstawiamy im szczegółowe zakresy zadań, w jaki sposób powinni reklamować Twój produkt lub usługę.

Organizacja konkursów

Przygotowanie dedykowanego posta, stworzenie regulaminu i zasad.

Interakcja z fanami

Poświęcamy czas na odpowiadanie na komentarze i zapytania w dni robocze, komentowanie i reagowanie na posty innych profilii.

03.

Wyniki naszej współpracy

Wzrost zwrotu z inwestycji 0

Zwiększenie widoczności Twojej firmy 0

Utrzymywanie biznesu na bieżąco z trendami marketingowymi 0

Wzrost połączeń przychodzących 0

Wzrost sprzedaży 0

Redukcja kosztów kampanii reklamowych 0

Zmniejszenie zależności od wahań sezonowych 0

Redukcja kosztów pozyskania klienta 0

04.

Dlaczego my?

Dlaczego Twoja firma się rozwinie?

  • Widoczne efekty pozycjonowania już za 2-3 miesiące.
  • Omijanie konkurentów w ciągu 6-12 miesięcy, w zależności od wybranego pakietu.
  • Miesięczny wzrost ruchu docelowego o 5-30%, w efekcie wzrost sprzedaży.
  • Doświadczenie w pozycjonowaniu ponad 1500 stron klientów.
  • Stały kontakt telefoniczny lub mailowy naszych menedżerów.
  • Regularne raportowanie wyników i wszystkich wykonanych prac.

Zasady współpracy z nami

  • Posiadamy wszystkie niezbędne certyfikaty (Google Analytics, Google Ads).
  • Dotrzymujemy terminów.
  • Zależy nam na zwiększaniu Twoich zysków.

Wskaźniki wydajności

Na wstępnym etapie określamy cele i zadania. Następnie obliczamy terminy i ustalamy budżet. Wszystkie warunki i koszty są poparte danymi analitycznymi.

Ciągłe monitorowanie wyników

Wystarczy 1 godzina miesięcznie, aby w pełni kontrolować wykonywaną pracę i dynamikę wyników.

Znacznie więcej pracy za te same pieniądze

Szczycimy się tym, że udaje nam się wykonać średnio o 30% więcej pracy niż inne agencje, dzięki czemu strony naszych klientów osiągają wyniki średnio o 30% szybciej, co pozwala klientom jeszcze szybciej zwracać się z inwestycji w reklamę.

Kompleksowe podejście

Badamy Twoje potrzeby i zadania w celu skutecznej promocji.
4 cechy naszego podejścia do kompleksowego pozycjonowania Twojej strony:

  • Kompleksowa praca wewnętrzna nad stroną, zarówno w części technicznej, jak i pod kątem treści tekstowych i graficznych.
  • Linki, które nie tylko promują Twoją witrynę, ale także zwiększają świadomość marki.
  • Umieszczanie linków zaufania na zweryfikowanych witrynach, generujące ruch użytkowników.
  • Marketing treści — pozyskiwanie klientów poprzez wysokiej jakości blogowanie w Twojej witrynie.

Terminy

  • Członkowie naszego zespołu umiejętnie współdziałają ze sobą, co przyspiesza proces pozycjonowania strony.
  • Każdy członek zespołu koncentruje się na uzyskaniu wysokiej jakości wyniku.
  • Korzystamy wyłącznie z najnowszego oprogramowania, co znacznie skraca czas realizacji zadań.

Fakty o nas

  • Nie mieliśmy stron, nad którymi byłyby prowadzone prace, a wyniki byłyby całkowicie nieudane, każdy projekt wykazuje wzrost, który różni się jedynie specyfiką tematyki, uwarunkowaniami rynkowymi, budżetem.
  • Ogromne doświadczenie w rozwiązywaniu najtrudniejszych zadań i niestandardowych sytuacji związanych z kompleksową promocją strony.
  • Wiemy, jak działają algorytmy Google.
  • Profesjonalny zespół.

05.

Skupiamy się na wynikach

Wyniki naszych klientów powiedzą więcej niż jakakolwiek reklama. Wystarczy na nie spojrzeć.

06.

Popraw swój wizerunek w mediach społecznościowych

Dlaczego potrzebujesz mediów społecznościowych? Oto niektóre z korzyści:

  • Dodatkowa platforma handlowa (ogromna liczba zakupów jest dziś dokonywana za pośrednictwem sieci społecznościowych).
  • Zwiększona sprzedaż (zakupy online cieszą się dziś dużą popularnością).
    Popularyzacja marki (dzięki lajkom i repostom marka staje się coraz bardziej popularna i rozpoznawalna).
  • Zwiększona lojalność klientów (klienci bardziej ufają tym firmom które działają otwarcie, pozostawiając możliwość kontaktu z użytkownikami).
  • Uzyskiwanie informacji zwrotnej (szczególnie ważne jest zwrócenie uwagi na negatywne komentarze).
  • Bardziej dokładne zrozumienie potrzeb grupy docelowej (dzięki nawiązaniu relacji z klientem).
  • Przyciąganie pracowników (a nie tylko klientów}.

Рrowadzenie social media: etapy promocji

Social media – jeden z najbardziej efektywnych instrumentów interakcji użytkownika z produktem w związku z dużą popularnością tych sieci. To prawdziwa możliwość przyciągnięcia nowych nabywców produktu poprzez współpracę ze znanymi blogerami. Na dany moment istnieje ogromny wybór witryn, a także możliwość wykorzystania elastycznych ustawień, które pozwalają na interakcję z pożądanym segmentem użytkowników.

Prowadzenie social mediów realizowane jest w kilku etapach:

  1. Analiza rynku, identyfikacja potrzeb rynku. Tworzenie profilu potencjalnego klienta, określenie najodpowiedniejszej platformy do promocji biznesu.
  2. Opracowanie strategii SMM. Od niej w następstwie zależy sukces promocji. Tworząc strategię, należy wziąć pod uwagę tematykę oraz niszę wybranej działalności, częstotliwość postów, odpowiednie rubryki oraz rodzaje treści.
  3. Ustawienie reklamy targetowanej. Jej ogromną zaletą jest to, że reklamy wyświetlają się tylko tym użytkownikom, którzy są zainteresowani reklamowanym produktem. Właśnie dlatego ten rodzaj reklamy wyróżnia się wysoką konwersją i przynosi ogromną sprzedaż.
  4. Рrowadzenie profilu social mediа. Rozmieszczanie na stronie zaplanowanych treści, moderowanie grup, udzielanie informacji zwrotnej.
Rrowadzenie social media

Osobliwości prowadzenia profili social media

Prowadzenie Social media różni się w zależności od wybranego kanału. Przykładowo Facebook jest idealnym wariantem do publikacji aktualności, artykułów informacyjnych oraz materiałów graficznych. Przegląd produktów łatwiej jest publikować na YouTubie.

Niezależnie od tego jakie socialmedia wybierzesz, użytkowników zawsze przyciągają wartościowe, tematyczne treści. Dlatego ważne jest publikować regularnie, zgodnie z wcześniej przemyślanym content planem.

Nie wystarczy tylko publikować, trzeba jeszcze znaleźć odbiorców którzy będą to czytać. Aby to zrobić, należy umieszczać tematyczne hashtagi, organizować przeróżne konkursy, publikować stories. A przede wszystkim, nie zapominać o reklamie. Dlatego ważne jest, aby zrozumieć rynek i konkretną niszę oraz charakterystykę wybranego kanału.

Popularne marki do promocji swoich produktów wybierają najczęściej:

  • Facebook. Do reklamy targetowanej, by zawęzić grono odbiorców.
  • Instagram. Przeważa tu koncepcja wizualna, dlatego ważne są dobrej jakości zdjęcia, które można promować za pomocą tematycznych opisów oraz hashtagów.
  • Youtube. Nadaje się do publikowania filmików.
  • Twitter. Znane marki używają go do informowania o nowych produktach, ofertach promocyjnych, aktualnych nowościach i zniżkach.
  • LinkedIn. Biznesowa i profesjonalna sieć społecznościowa. Bardziej odpowiednia dla biznesu B2B, czyli do znajdowania partnerów biznesowych. Sieć społecznościowa wykorzystywana jest do długich cykli sprzedaż.
  • Pinterest. Platforma do publikowania i udostępniania obrazów. Aby twój profil stał się popularny powinien być atrakcyjny i klimatyczny.

Media Społecznościowe, z którymi pracujemy

Рrowadzenie komunikacji w social mediach różni się w zależności od grupy docelowej. Chodzi o Facebook, Instagram, LinkedIn. Na początku współpracy wykonujemy:

  • Zaprojektowanie covera.
  • Uzupełnienie profili.
  • Stworzenie strategii komunikacji, określenie grupy docelowej.
  • Analiza marki, jej atutów, elementów oferty wartych eksponowania.
  • Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań na Facebooku.
  • Konfiguracja piksela konwersji Facebook-a.

W ramach pakietów obsługi klient dostaje:

  • Publikacja postów.
  • Dodawanie relacji (nowości ze strony np. artykuł na blogu, zrzuty ze strony, udostępnienie najnowszego postu, grafika z posta + napis, przycisk).
  • Odpowiadanie na wiadomości i komentarze.
  • Zapraszanie do polubienia strony osoby, które polubiły post.
  • Organizacja konkursów po wcześniejszym ustaleniu.
  • Zaprojektowanie unikalnych szablonów graficznych postów (2x ilość postów w tyg.), nakładanie ich na zakupione zdjęcia stockowe lub dostarczone przez klienta.

Najlepsza agencja internetowa w Polsce według Oferteo

Agencja marketingu internetowego iPapus Agency
Contact

07.

Darmowa konsultacja

Umów się z naszym specjalistą na darmową konsultację marketingową.

Zostaw swoje dane – skontaktujemy się z Tobą, przeanalizujemy Twój marketing i zaproponujemy najlepsze rozwiązania.

g

    FAQ

    Jakie prace wykonywane są na początku współpracy?

    • Zaprojektowanie covera
    • Uzupełnienie profili
    • Stworzenie strategii komunikacji, określenie grupy docelowej
    • Analiza marki, jej atutów, elementów oferty wartych eksponowania
    • Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań na Facebooku
    • Konfiguracja piksela konwersji Facebook-a

    Jakie prace wchodzą w skład pakietów obsługi?

    • Publikacja postów
    • Dodawanie relacji (nowości ze strony np. artykuł na blogu, zrzuty ze strony, udostępnienie najnowszego postu, grafika z posta + napis, przycisk)
    • Odpowiadanie na wiadomości i komentarze
    • Zapraszanie do polubienia strony osoby, które polubiły post
    • Organizacja konkursów po wcześniejszym ustaleniu
    • Zaprojektowanie unikalnych szablonów graficznych postów (2x ilość postów w tyg.), nakładanie ich na zakupione zdjęcia stockowe lub dostarczone przez klienta

    Jakie usługi są dodatkowo płatne?

    Poniższe usługi nie wchodzą w skład pakietów, są dodatkowo płatne:

    • Tworzenie wydarzeń
    • Tworzenie ofert
    • Zakładanie grup
    • Montaż video
    • Publikacja postów na innych profilach

    Kto tworzy materiały takie jak zdjęcia, wideo?

    Wybór należy do klienta. Ale jeśli klient chce, żeby wszystko było robione przez Agencję, w tym przypadku materiały są tworzone przez naszych specjalistów, posiadamy w naszym zespole fotografa który odwiedza siedziby lub eventy naszych klientów w celu wykonania zdjęć i ujęć wideo. Korzystamy również z zdjęć wykonanych przez klientów, nasi graficy wykorzystują je do tworzenia unikalnych grafik. Każda grafika będzie wyglądać profesjonalnie.

    Jak wygląda współpraca?

    Znamy narzędzia, jednak nie do końca znamy Twoją branże, dlatego pierwszy miesiąc jest miesiącem w którym potrzebujemy dość dużo kontaktu z klientem. Tworzymy strategię i już w 2 miesiącu rola klienta polega na sprawdzeniu raportów.

    Kto odpowiada na komentarze i wiadomości prywatne fanów?

    Wybór należy do klienta. Ale jeśli klient chce, żeby wszystko było robione przez Agencję, w tym przypadku My odpowiadamy na komentarze oraz wiadomości prywatne, w przypadku spraw technicznych związanych z Twoimi produktami lub usługami skontaktujemy się z Tobą.

    Promowanie postów?

    Tak, robimy promowanie postów, niestety bazować się na zasięgach organicznych na Facebooku już nie ma sensu. Aby nasze posty wyświetliły się naszym fanom oraz tym którzy mogą dołączyć do naszej społeczności należy zapłacić Facebookowi. Nasi specjaliści optymalizują kampanie reklamowe w zależności od tego, jakie cele musimy osiągnąć.