Zamknąć

01.

Marketing

Analiza marketingowa niszy

Kliknij poniższy link, aby dowiedzieć się, jak możemy zwiększyć sprzedaż Twojej firmy

02.

O usłudze

Dopiero zaczynając planować promocję strony, ważne jest, aby przeprowadzić analizę niszy rynkowej. Przyczynia się to do wzrostu konkurencyjności i aktywnego wzrostu sprzedaży. Taka analiza jest wymagana zarówno przy tworzeniu nowych witryn, jak i modernizacji istniejących. Aby promować swoją firmę w Internecie, trzeba mieć pełny obraz sytuacji. Dla osiągnięcia tego trzeba wiedzieć co robią Twoi konkurenci, jakich metod używają w tym celu, jakie są ich mocne i słabe strony, jak duży jest potencjał niszy rynkowej itp.

03.

Wyniki naszej współpracy

Wzrost zwrotu z inwestycji 0

Zwiększenie widoczności Twojej firmy 0

Utrzymywanie biznesu na bieżąco z trendami marketingowymi 0

Wzrost połączeń przychodzących 0

Wzrost sprzedaży 0

Redukcja kosztów kampanii reklamowych 0

Zmniejszenie zależności od wahań sezonowych 0

Redukcja kosztów pozyskania klienta 0

04.

Dlaczego my?

Dlaczego Twoja firma się rozwinie?

  • Widoczne efekty pozycjonowania już za 2-3 miesiące.
  • Omijanie konkurentów w ciągu 6-12 miesięcy, w zależności od wybranego pakietu.
  • Miesięczny wzrost ruchu docelowego o 5-30%, w efekcie wzrost sprzedaży.
  • Doświadczenie w pozycjonowaniu ponad 1500 stron klientów.
  • Stały kontakt telefoniczny lub mailowy naszych menedżerów.
  • Regularne raportowanie wyników i wszystkich wykonanych prac.

Zasady współpracy z nami

  • Posiadamy wszystkie niezbędne certyfikaty (Google Analytics, Google Ads).
  • Dotrzymujemy terminów.
  • Zależy nam na zwiększaniu Twoich zysków.

Wskaźniki wydajności

Na wstępnym etapie określamy cele i zadania. Następnie obliczamy terminy i ustalamy budżet. Wszystkie warunki i koszty są poparte danymi analitycznymi.

Ciągłe monitorowanie wyników

Wystarczy 1 godzina miesięcznie, aby w pełni kontrolować wykonywaną pracę i dynamikę wyników.

Znacznie więcej pracy za te same pieniądze

Szczycimy się tym, że udaje nam się wykonać średnio o 30% więcej pracy niż inne agencje, dzięki czemu strony naszych klientów osiągają wyniki średnio o 30% szybciej, co pozwala klientom jeszcze szybciej zwracać się z inwestycji w reklamę.

Kompleksowe podejście

Badamy Twoje potrzeby i zadania w celu skutecznej promocji.
4 cechy naszego podejścia do kompleksowego pozycjonowania Twojej strony:

  • Kompleksowa praca wewnętrzna nad stroną, zarówno w części technicznej, jak i pod kątem treści tekstowych i graficznych.
  • Linki, które nie tylko promują Twoją witrynę, ale także zwiększają świadomość marki.
  • Umieszczanie linków zaufania na zweryfikowanych witrynach, generujące ruch użytkowników.
  • Marketing treści — pozyskiwanie klientów poprzez wysokiej jakości blogowanie w Twojej witrynie.

Terminy

  • Członkowie naszego zespołu umiejętnie współdziałają ze sobą, co przyspiesza proces pozycjonowania strony.
  • Każdy członek zespołu koncentruje się na uzyskaniu wysokiej jakości wyniku.
  • Korzystamy wyłącznie z najnowszego oprogramowania, co znacznie skraca czas realizacji zadań.

Fakty o nas

  • Nie mieliśmy stron, nad którymi byłyby prowadzone prace, a wyniki byłyby całkowicie nieudane, każdy projekt wykazuje wzrost, który różni się jedynie specyfiką tematyki, uwarunkowaniami rynkowymi, budżetem.
  • Ogromne doświadczenie w rozwiązywaniu najtrudniejszych zadań i niestandardowych sytuacji związanych z kompleksową promocją strony.
  • Wiemy, jak działają algorytmy Google.
  • Profesjonalny zespół.

03.

Historie Sukcesów

Firmy, które osiągnęły już niesamowite wyniki. Dołącz do nich!

04.

sługi dotyczące analizy marketingowej niszy

Wszystko jest całkiem logiczne: jeśli początkowo określisz perspektywy, to później będziesz miał mniejsze prawdopodobieństwo, że biznes nie wypali. Oczywiście, w działalności przedsiębiorczej nikt nie może zagwarantować 100% sukcesu, bo zawsze jest pewne ryzyko. Więc mając zweryfikowane informacje, łatwiej będzie spojrzeć realistycznie na to oraz dokonać świadomego wyboru.

Аnaliza marketingowa niszy jest wymagana w następujących przypadkach:

  • podczas planowania rozpoczęcia działalności przedsiębiorczej w celu poznania wartości produktu i zapotrzebowania na niego;
  • przy rozwijaniu biznesu offline poprzez sprzedaż internetową;
  • w przypadku gwałtownego spadku sprzedaży z działań online;
  • kiedy konieczne jest wspieranie wyników przedsiębiorczości internetowej.

Jeśli konkurencja jest wysoka, to na wybrany produkt jest popyt. Wtedy od razu pojawia się kolejne pytanie: jak to zrobić w taki sposób, aby ominąć konkurencję? Po świadomej analizie możesz wizualnie określić mocne i słabe strony konkurentów. Dzięki temu można wykorzystywać najlepsze rozwiązania i nie powtarzać popełnianych przez nich błędów.

Jednocześnie analiza niszy może mieć dwa rodzaje:

  • Analiza nowej niszy (polega na ustaleniu: kto, co i jak robi, jakie zasoby będą potrzebne do osiągnięcia celu). Dzięki tej analizie staje się jasne, czy warto rozpocząć jakikolwiek biznes.
  • Analiza obecnej niszy. Zawsze jest korzystnie, jeżeli spojrzeć na problem z szerszej perspektywy. Często właściciele witryn przeoczają ważne rzeczy, natomiast eksperci wiedzą jak zdobywać wartościowy ruch z wyszukiwarek.

Typowa struktura raportu opartego na wynikach analizy niszy wygląda następująco:

  1. Wyniki ogólne – segmentacja rynku, dynamika cen, perspektywy rozwoju biznesu.
  2. Grupa docelowa –  portret potencjalnego klienta, jego oczekiwania, stopień zadowolenia.
  3. Analiza konkurencji – lista największych konkurentów, ich strategie marketingowe, bariery związane z istniejącą konkurencją.
  4. Kanały sprzedaży produktów – lista kanałów, ich charakterystyka i kryteria wyboru.
  5. Pozycje klienta – wielkość niszy w sensie fizycznym i pieniężnym, udział klienta, opcje poprawy pozycji.
  6. Reklamy – monitoring reklam, analiza słów kluczowych w wyszukiwarce, audyt kampanii reklamowych.
  7. Atrakcyjność inwestycyjna – ryzyka i korzyści dla nowych graczy, analiza rynków zagranicznych.
Analiza marketingowa niszy

Nie należy lekceważyć analizy niszy dla witryny. Dobrze przeprowadzona analiza pozwala:

  • zapewnić skuteczne wejście na rynek nowego produktu;
  • wykazać mocne strony konkurentów w celu usprawnienia mapy podróży klienta podczas ścieżki zakupowej, jak również i słabe strony, aby uniknąć powtarzania ich błędów;
  • poznać własną grupę docelową oraz skoncentrować się na jej potrzebach, co zwiększy rentowność serwisu;
  • podążać za duchem czasu i nie przegapiać nowych trendów w promocji produktów;
  • zapoznać się ze specyfiką, którą wykorzystują konkurenci na swoich stronach internetowych, przyciągając z ich pomocą klientów;
  • określić sposoby promocji witryn konkurencji;
  • opracować własną, wysokiej jakości, unikalną propozycję sprzedaży.

Analiza pozwoli Ci ujrzeć niszę w sposób kompleksowy, zrozumieć, co sprawdza się w realizacji zadania. Wszystko to da możliwość stworzenia najbardziej efektywnych sposobów promocji.
Аnaliza niszy i konkurencji – jest to proces szczegółowego i kompleksowego badania produktu firmy pod kątem jego konkurencyjności. Obejmuje kilka etapów:

  1. Zebranie i zdefiniowanie słów kluczowych dla konkretnej niszy.
  2. Analiza najpopularniejszych witryn.
  3. Identyfikacja szybko rozwijających się witryn w docelowej lub pokrewnej niszy.
  4. Analiza słów kluczowych.
  5. Szczegółowe badanie linków zwrotnych.
  6. Analiza struktury oraz optymalizacja wewnętrzna.
  7. Analiza samego produktu.
  8. Strukturyzacja danych, sporządzanie odpowiednich raportów.
  9. Analiza możliwości realizacji projektu klienta.
  10. Stworzenie szczegółowej strategii na podstawie dostępnych zasobów.

U nas możesz zamówić analizę niszy i już od pierwszych etapów upewnić się w jej skuteczność!

Contact

07.

Darmowa konsultacja

Umów się z naszym specjalistą na darmową konsultację marketingową.

Zostaw swoje dane – skontaktujemy się z Tobą, przeanalizujemy Twój marketing i zaproponujemy najlepsze rozwiązania.

g