Zamknąć

01.

Facebook Ads

Promocja w mediach społecznościowych, reklama Facebook Ads - usługi Agencji iPapus

Kliknij poniższy link, aby dowiedzieć się, jak możemy zwiększyć sprzedaż Twojej firmy

02.

Jak osiągamy rezultat

Oświadczamy, że w zasadzie posiadamy jeden z najsilniejszych zespołów w zakresie Facebook Ads. 200+ firm już osiągnęli pozytywne wyniki. Rekordowy budżet reklamowy klienta to 117 000 euro miesięcznie, a rekordowy ROI z reklamy to 1600%.

Audyt

Audyt starych kampanii reklamowych, jeśli takie istnieją. Poprawianie błędów to pierwszy krok w kierunku sukcesu.

Badanie docelowej grupy odbiorców

Zwiększamy skuteczność kampanii reklamowych poprzez szczegółową analizę docelowej grupy odbiorców oraz tworzenie reklam specjalnie dla Twoich potencjalnych klientów.
Promocja zostanie przeprowadzona w najlepszy sposób ze względu na badanie kilku aspektów jednocześnie.

  • Różnorodność. Facebook to duża ilość użytkowników, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani Twoim produktem lub usługą. Reklamując konieczne jest uwzględnienie czynników behawioralnych użytkowników, ich płci, wieku i położenia geograficznego. Opracowywane będą różne kombinacje, aby uzyskać najlepszy wynik.
  • Retarget. Dla jeszcze skuteczniejszej promocji będziemy współpracować z użytkownikami, którzy znają już Twój produkt lub usługę. Przypomnimy o wszystkich zaletach poprzez target Facebook.

Segmentacja grupy docelowej

Segmentujemy Twoją grupę docelową, aby wyświetlać reklamy użytkownikom z większą skutecznością. Przeprowadzimy wysokiej jakości testy wybranych grup użytkowników w celu zwiększenia sprzedaży. Umożliwi to tworzenie odpowiednich reklam, aby dotrzeć do większej liczby odbiorców i przyciągnąć kupujących.

Stworzenie kreacji reklamowej i tekstów reklamowych

Piszemy teksty reklam, które mogą przyciągnąć klienta, przygotowujemy treści graficzne lub wideo. Projektujemy kreacje reklamowe tak, aby były widoczne na tle innych reklam i przyciągały więcej uwagi.

Analityka za pomocą Menedżera Reklam i Google Analytics

Sukces kampanii to zasługa dostępu do szczegółowych danych o działaniach. Pracujemy w oparciu o dane analityczne z Menedżera Reklam. Wykorzystujemy także Google Analytics.

Facebook Pixel

Obowiązkowym atrybutem kampanii reklamowej jest integracja Twojej strony z Facebook Pixel – potężnym narzędziem analitycznym.

03.

Wyniki naszej współpracy

Wzrost zwrotu z inwestycji 0

Zwiększenie widoczności Twojej firmy 0

Utrzymywanie biznesu na bieżąco z trendami marketingowymi 0

Wzrost połączeń przychodzących 0

Wzrost sprzedaży 0

Redukcja kosztów kampanii reklamowych 0

Zmniejszenie zależności od wahań sezonowych 0

Redukcja kosztów pozyskania klienta 0

04.

Dlaczego my?

Dlaczego Twoja firma się rozwinie?

  • Widoczne efekty pozycjonowania już za 2-3 miesiące.
  • Omijanie konkurentów w ciągu 6-12 miesięcy, w zależności od wybranego pakietu.
  • Miesięczny wzrost ruchu docelowego o 5-30%, w efekcie wzrost sprzedaży.
  • Doświadczenie w pozycjonowaniu ponad 1500 stron klientów.
  • Stały kontakt telefoniczny lub mailowy naszych menedżerów.
  • Regularne raportowanie wyników i wszystkich wykonanych prac.

Zasady współpracy z nami

  • Posiadamy wszystkie niezbędne certyfikaty (Google Analytics, Google Ads).
  • Dotrzymujemy terminów.
  • Zależy nam na zwiększaniu Twoich zysków.

Wskaźniki wydajności

Na wstępnym etapie określamy cele i zadania. Następnie obliczamy terminy i ustalamy budżet. Wszystkie warunki i koszty są poparte danymi analitycznymi.

Ciągłe monitorowanie wyników

Wystarczy 1 godzina miesięcznie, aby w pełni kontrolować wykonywaną pracę i dynamikę wyników.

Znacznie więcej pracy za te same pieniądze

Szczycimy się tym, że udaje nam się wykonać średnio o 30% więcej pracy niż inne agencje, dzięki czemu strony naszych klientów osiągają wyniki średnio o 30% szybciej, co pozwala klientom jeszcze szybciej zwracać się z inwestycji w reklamę.

Kompleksowe podejście

Badamy Twoje potrzeby i zadania w celu skutecznej promocji.
4 cechy naszego podejścia do kompleksowego pozycjonowania Twojej strony:

  • Kompleksowa praca wewnętrzna nad stroną, zarówno w części technicznej, jak i pod kątem treści tekstowych i graficznych.
  • Linki, które nie tylko promują Twoją witrynę, ale także zwiększają świadomość marki.
  • Umieszczanie linków zaufania na zweryfikowanych witrynach, generujące ruch użytkowników.
  • Marketing treści — pozyskiwanie klientów poprzez wysokiej jakości blogowanie w Twojej witrynie.

Terminy

  • Członkowie naszego zespołu umiejętnie współdziałają ze sobą, co przyspiesza proces pozycjonowania strony.
  • Każdy członek zespołu koncentruje się na uzyskaniu wysokiej jakości wyniku.
  • Korzystamy wyłącznie z najnowszego oprogramowania, co znacznie skraca czas realizacji zadań.

Fakty o nas

  • Nie mieliśmy stron, nad którymi byłyby prowadzone prace, a wyniki byłyby całkowicie nieudane, każdy projekt wykazuje wzrost, który różni się jedynie specyfiką tematyki, uwarunkowaniami rynkowymi, budżetem.
  • Ogromne doświadczenie w rozwiązywaniu najtrudniejszych zadań i niestandardowych sytuacji związanych z kompleksową promocją strony.
  • Wiemy, jak działają algorytmy Google.
  • Profesjonalny zespół.

05.

Skupiamy się na wynikach

Wyniki naszych klientów powiedzą więcej niż jakakolwiek reklama. Wystarczy na nie spojrzeć.

06.

Uzyskaj gwarantowany wynik z reklamy Facebook, na który zasługujesz!

Reklama na Facebooku to najszybszy sposób na zapewnienie dużej ilości nowych klientów (zwiększenia sprzedaży sklepu). Czasami uruchomienie skutecznej reklamy wymaga przygotowania strony w serwisie społecznościowym lub przygotowania strony internetowej, jednak zawsze się to opłaca, a inwestycja zwraca się już po pierwszym miesiącu pracy.

Facebook Ads: cechy strategii

Aby reklama na Facebooku przyniosła pożądany rezultat, należy opracować skuteczną strategię promocji. W tym celu, należy wykonać szereg działań:

  • zapoznać się z profilami konkurentów, przeprowadzić analizę ich zachowań w sieciach społecznościowych;
  • określić, w jaki sposób firma zleceniodawcy jest reprezentowana w sieciach społecznościowych, jaka jest jej reputacja, znaleźć mocne i słabe strony, eliminując te ostatnie;
  • zbadać grupę docelową, sporządzić profil potencjalnego konsumenta promowanego produktu;
  • opracować unikalną ofertę sprzedażową, która następnie będzie promowana za pomocą reklamy na Facebooku;
  • sprecyzować, jak prawidłowo pozycjonować daną firmę w sieci społecznościowej.

Dobrej jakości kampanie na Facebook Ads uwzględniają wszystkie poniższe punkty:

  1. Właściwe pozycjonowanie klienta. W zależności od sfery działalności, forma podania może być stricte komercyjna, nieformalna albo mieszana. Wpłynie to bezpośrednio na wizerunek firmy.
  2. Atrakcyjna szata graficzna. Ważne jest, aby projekt był przyjazny, bo w przyszłości będzie wiązał się z firmą. Podczas opracowywania należy wziąć pod uwagę wymogi i potrzeby grupy docelowej.
  3. Tworzenie strony. Należy zwrócić uwagę na nazwę, opis i adres URL strony. To dzięki nim twoja firma zostanie zapamiętana, po nich będą ją odnajdywać w wyszukiwarce i odróżniać od konkurencji. Dobrym pomysłem jest też włączenie powiadomień, aby nie przegapić wiadomości od potencjalnych klientów.
  4. Wartościowe treści. Reklama na Facebooku wiąże się bezwzględnie z pracą nad treścią. Wszystkie wpisy muszą być przemyślane i dopracowane, a także regularnie publikowane. Ponownie, w oparciu o charakterystykę firmy i sposób, w jaki jest ona prezentowana, treści też mogą być różne: informacyjne, komercyjne, rozrywkowe, edukacyjne a nawet użytkowe.

Rodzaje reklam Facebook Ads

Mamy 2 rodzaje Reklamy Facebook Ads:

  • Targetowana – która wyświetla się określonym odbiorcom, w zależności od ustawionych kryteriów: płci, wieku, zainteresowań, grup, które odwiedza klient itd. W ten sposób promowane są głównie posty komercyjne, a następnie treści informacyjne i rozrywkowe.
  • Reklama na grupie. W tym celu nawiązuje się współpracę z grupami, które publikują u siebie ogłoszenia reklamowe.
Reklama Facebook Ads pod klucz

Jakie korzyści przynosi reklama Facebook Ads

Dobra reklama w mediach społecznościowych rozwiązuje wiele problemów:

  1. Zwiększa rozpoznawalność firmy i promuje markę. Informacja w sieci rozprzestrzenia się bardzo szybko dzięki “poczcie pantoflowej”.
  2. Pomaga utrzymać dotychczasowych klientów. Za pośrednictwem sieci społecznościowych mogą oni dowiadywać się o promocjach, rabatach, wyprzedażach. Wielu będzie chciało być na bieżąco i nie przegapić korzystnej oferty.
  3. Umożliwia uzyskanie informacji zwrotnej od konsumentów. Ludzie chętnie dzielą się swoimi komentarzami, opiniami. Może to być motywacją dla innych użytkowników do dokonania zakupu, a dla samej firmy szansą na poznanie swoich błędów i ich poprawę.
  4. Zwiększa poziom zaufania odbiorców docelowych. Ludzie bardziej ufają firmom, które prowadzą swoją działalność w sposób przejrzysty, których dane są łatwo dostępne i zawsze jest możliwość uzyskania informacji zwrotnej w przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań.
  5. Prezentuje nowe produkty i usługi firmy. Takie informacje błyskawicznie pojawiają się w postach subskrybentów, co zapewnia szybkie sprzedaże.
  6. Wpływa na zwiększenie ruchu. Coraz więcej potencjalnych klientów zaczyna odwiedzać stronę, interesując się reklamą.
  7. Stanowi dodatkowe źródło sprzedaży. Nie jest dla nikogo tajemnicą, że dziś lwia część sprzedaży należy właśnie do sieci społecznościowych.

W taki sposób promocja na Facebooku stanie się prawdziwą okazją do zaprezentowania się tysiącom nowych subskrybentów, którzy właśnie w tym momencie przeglądają sieci społecznościowe w poszukiwaniu interesujących ich treści. To prawdziwa szansa na wyrobienie dobrej reputacji, przekonanie do siebie klientów oraz dynamiczny wzrost potencjalnych nabywców.

Ważne jest, aby znaleźć korzystną ofertę reklam na Facebook Ads, która przyniesie pożądany efekt. W tym celu warto skorzystać z usług kompetentnej agencji reklamowej Facebook Ads, która cieszy się dobrą reputacją. Taka właśnie jest nasza agencja, a zespół doświadczonych profesjonalistów jest zawsze gotowy zaoferować indywidualne warunki współpracy każdemu klientowi.

Najlepsza agencja internetowa w Polsce według Oferteo

Agencja marketingu internetowego iPapus Agency
Contact

07.

Darmowa konsultacja

Umów się z naszym specjalistą na darmową konsultację marketingową.

Zostaw swoje dane – skontaktujemy się z Tobą, przeanalizujemy Twój marketing i zaproponujemy najlepsze rozwiązania.

g

    FAQ

    Jakie prace wykonywane są na początku współpracy?

    • Zaprojektowanie materiałów reklamowych
    • Konfiguracja Pixela Facebooka
    • Ustalenie sposobu badania konwersji, konfiguracja potrzebnej analityki
    • Wyznaczenie celów, oczekiwań, analiza dotychczasowych działań
    • Analiza działalności i oferty klienta pod kątem treści reklam
    • Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań w Facebook/Instagram Ads
    • Analiza treści reklam firm konkurencyjnych
    • Ustawienie targetowania reklam
    • Przygotowanie treści reklam
    • Przygotowanie strategii kampanii, opisanie jej i przesłanie propozycji do klienta
    • Wyznaczenie i ustawienie konwersji
    • Wybór kierowania kampanii
    • Stworzenie kilku zestawów reklam, ustawienie rotacji
    • Wdrożenie kampanii

    Co wchodzi w skład optymalizacji kampanii?

    • Analiza skuteczności zestawów reklam, rotowanie reklam, testowanie ich wydajności
    • Usuwanie najgorszych reklam i zastępowanie ich nowymi
    • Tworzenie grup podobnych odbiorców
    • Testy A/B
    • Analiza kampanii ze względu na typ urządzenia: mobile, desktop
    • Zawężenie wyświetlania reklam do danych lokalizacji
    • Analiza konwersji, wyciąganie wniosków, wprowadzanie ulepszeń
    • Analiza realizacji celów biznesowych
    • Optymalizacja harmonogramu wyświetlania
    • Analityka

    Jakie prace nie są zawarte w cenie pakietu?

    Prowadzenie profilu na Facebooku, publikacja postów

    Kto tworzy materiały takie jak zdjęcia, wideo?

    Wybór należy do klienta. Ale jeśli klient chce, żeby wszystko było robione przez Agencję, w tym przypadku materiały są tworzone przez naszych specjalistów, posiadamy w naszym zespole fotografa który odwiedza siedziby lub eventy naszych klientów w celu wykonania zdjęć i ujęć wideo. Korzystamy również z zdjęć wykonanych przez klientów, nasi graficy wykorzystują je do tworzenia unikalnych grafik. Każda grafika będzie wyglądać profesjonalnie.

    Jak wygląda współpraca?

    Znamy narzędzia, jednak nie do końca znamy Twoją branże, dlatego pierwszy miesiąc jest miesiącem w którym potrzebujemy dość dużo kontaktu z klientem. Tworzymy strategię i już w 2 miesiącu rola klienta polega na sprawdzeniu raportów.

    Kto odpowiada na komentarze i wiadomości prywatne fanów?

    Wybór należy do klienta. Ale jeśli klient chce, żeby wszystko było robione przez Agencję, w tym przypadku My odpowiadamy na komentarze oraz wiadomości prywatne, w przypadku spraw technicznych związanych z Twoimi produktami lub usługami skontaktujemy się z Tobą.

    Promowanie postów?

    Tak, robimy promowanie postów, niestety bazować się na zasięgach organicznych na Facebooku już nie ma sensu. Aby nasze posty wyświetliły się naszym fanom oraz tym którzy mogą dołączyć do naszej społeczności należy zapłacić Facebookowi. Nasi specjaliści optymalizują kampanie reklamowe w zależności od tego, jakie cele musimy osiągnąć.