Zamknąć

01.

Marketing

Analiza marketingowa zdolności rynkowej

Kliknij poniższy link, aby dowiedzieć się, jak możemy zwiększyć sprzedaż Twojej firmy

02.

O usłudze

Aby skutecznie konkurować na rynku, musisz dobrze rozumieć wszystkie zachodzące procesy, a także reagować na nie w odpowiednim czasie i we właściwy sposób. Jednym z najważniejszych czynników w tym przypadku jest wielkość rynku. Za pomocą tego czynnika możesz jasno zdefiniować potrzeby konsumentów i zrozumieć, jaka cena za produkt lub usługę będzie uznana za najbardziej optymalną. Аnaliza marketingowa zdolności rynkowej pozwala znaleźć wolne nisze rynkowe, wybrać dla siebie najbardziej dochodowy rynek docelowy, a także zrozumieć konsumenta konkretnego produktu firmy. Świadczymy podobne usługi zarówno dla firm, które dopiero wkraczają na nowy rynek, jak i dla obecnych graczy rynkowych, aby zidentyfikować utracone możliwości.

03.

Wyniki naszej współpracy

Wzrost zwrotu z inwestycji 0

Zwiększenie widoczności Twojej firmy 0

Utrzymywanie biznesu na bieżąco z trendami marketingowymi 0

Wzrost połączeń przychodzących 0

Wzrost sprzedaży 0

Redukcja kosztów kampanii reklamowych 0

Zmniejszenie zależności od wahań sezonowych 0

Redukcja kosztów pozyskania klienta 0

04.

Dlaczego my?

Dlaczego Twoja firma się rozwinie?

  • Widoczne efekty pozycjonowania już za 2-3 miesiące.
  • Omijanie konkurentów w ciągu 6-12 miesięcy, w zależności od wybranego pakietu.
  • Miesięczny wzrost ruchu docelowego o 5-30%, w efekcie wzrost sprzedaży.
  • Doświadczenie w pozycjonowaniu ponad 1500 stron klientów.
  • Stały kontakt telefoniczny lub mailowy naszych menedżerów.
  • Regularne raportowanie wyników i wszystkich wykonanych prac.

Zasady współpracy z nami

  • Posiadamy wszystkie niezbędne certyfikaty (Google Analytics, Google Ads).
  • Dotrzymujemy terminów.
  • Zależy nam na zwiększaniu Twoich zysków.

Wskaźniki wydajności

Na wstępnym etapie określamy cele i zadania. Następnie obliczamy terminy i ustalamy budżet. Wszystkie warunki i koszty są poparte danymi analitycznymi.

Ciągłe monitorowanie wyników

Wystarczy 1 godzina miesięcznie, aby w pełni kontrolować wykonywaną pracę i dynamikę wyników.

Znacznie więcej pracy za te same pieniądze

Szczycimy się tym, że udaje nam się wykonać średnio o 30% więcej pracy niż inne agencje, dzięki czemu strony naszych klientów osiągają wyniki średnio o 30% szybciej, co pozwala klientom jeszcze szybciej zwracać się z inwestycji w reklamę.

Kompleksowe podejście

Badamy Twoje potrzeby i zadania w celu skutecznej promocji.
4 cechy naszego podejścia do kompleksowego pozycjonowania Twojej strony:

  • Kompleksowa praca wewnętrzna nad stroną, zarówno w części technicznej, jak i pod kątem treści tekstowych i graficznych.
  • Linki, które nie tylko promują Twoją witrynę, ale także zwiększają świadomość marki.
  • Umieszczanie linków zaufania na zweryfikowanych witrynach, generujące ruch użytkowników.
  • Marketing treści — pozyskiwanie klientów poprzez wysokiej jakości blogowanie w Twojej witrynie.

Terminy

  • Członkowie naszego zespołu umiejętnie współdziałają ze sobą, co przyspiesza proces pozycjonowania strony.
  • Każdy członek zespołu koncentruje się na uzyskaniu wysokiej jakości wyniku.
  • Korzystamy wyłącznie z najnowszego oprogramowania, co znacznie skraca czas realizacji zadań.

Fakty o nas

  • Nie mieliśmy stron, nad którymi byłyby prowadzone prace, a wyniki byłyby całkowicie nieudane, każdy projekt wykazuje wzrost, który różni się jedynie specyfiką tematyki, uwarunkowaniami rynkowymi, budżetem.
  • Ogromne doświadczenie w rozwiązywaniu najtrudniejszych zadań i niestandardowych sytuacji związanych z kompleksową promocją strony.
  • Wiemy, jak działają algorytmy Google.
  • Profesjonalny zespół.

03.

Historie Sukcesów

Firmy, które osiągnęły już niesamowite wyniki. Dołącz do nich!

04.

Usługa analizy zdolności rynkowej

Аnaliza wielkości rynku jest uwzględniana w każdym badaniu marketingowym. Zdobyta wiedza pomoże rozwiązać szereg zadań niezbędnych do rozwoju biznesu:

  • opracowanie i realizacja strategii marketingowej;
  • określenie równowagi rynkowej i dostępności produktu na rynku u konkurentów;
  • wprowadzenie dodatkowych kierunków działalności;
  • określenie możliwości rynkowych dla spełnienia KPI (Kluczowe wskaźniki efektywności) i celów biznesowych firmy;
  • określenie działalności sezonowej, co pozwoli przewidzieć popyt w danym miesiącu i opracować strategię marketingową opartą na sezonowości;
  • przygotowanie i wprowadzenie nowego gracza na rynek.

Aby dokonać dokładnej analizy rynku i zminimalizować prawdopodobieństwo popełnienia błędów, ważne jest szczególne uwzględnienie następujących pozycji:

  • popyt na produkt firmy;
  • poziom konkurencyjności firmy;
  • rynki zbytu, wielkość;
  • Działalność konkurencyjna pomiędzy przedsiębiorcami;
  • perspektywy rozwoju firmy.

Główne kategorie w gospodarce rynkowej to podaż i popyt. Nie są to wartości statyczne, stąd charakteryzują się stałą zmiennością. Na ich dynamikę wpływa szereg czynników, m.in.: nowe technologie, poziom konkurencji, zmiany regulacji prawnych, inflacja i wiele innych. Tylko jakościowa analiza wszystkich tych wskaźników pozwala opracować skuteczną strategię promocji produktu.

Cena na rynku różni się w zależności od dwóch czynników: podaży i popytu. Stąd, aby uwzględnić te wskaźniki, trzeba wiedzieć w jakich ilościach zakupy i sprzedaż są dokonywane w określonym przedziale czasu.

Popyt – to relacja między ceną produktu a jego ilością, którą konsumenci są w stanie i są skłonni nabyć w danym czasie.

Podaż – jest wskaźnikiem charakteryzującym zachowanie producenta na rynku, czyli chęć wyprodukowania i sprzedaży określonej ilości produktu w określonym czasie.

Wielkość rynku – to nic innego jak całkowita liczba sprzedanych na nim produktów, w kategoriach fizycznych lub pieniężnych. W ten sposób, aby określić wielkość rynku, brane są wszystkie towary produkowane i sprzedawane przez lokalnych producentów (z wyjątkiem tych, które są eksportowane) oraz są dodawane do nich towary importowane przez określony czas.

Analiza marketingowa zdolności rynkowej

Аnalizę zdolności rynkowej można zrobić za pomocą usług takich jak Google Keyword Planner oraz Google Trends. Pozwalają one na tworzenie dokładnych statystyk odnośnie odwiedzających witrynę użytkowników. W ten sposób możesz jasno zrozumieć, skąd klienci trafiają na stronę oraz w jaki sposób się zachowują się na niej, co da możliwość do stworzenia portretu potencjalnego klienta. Biorąc pod uwagę zachowanie użytkownika, znacznie łatwiej jest osiągnąć swoje cele poprzez zwiększenie grupy docelowej oraz jakościowej różnicy w stosunku do konkurentów.

Istnieje kilka metod analizy wielkości rynku:

  1. Według średniego zużycia (od dołu do góry). Jest to najłatwiejszy sposób. Aby to zrobić, trzeba wziąć liczbę odbiorców danego produktu i pomnożyć ją przez średni wskaźnik konsumpcji.
  2. Według danych operatorów (od góry do dołu). Pozwala uzyskać dokładniejsze wyniki. Dostarczają je najwięksi producenci i importerzy danego produktu. Im więcej danych można uzyskać od dużych podmiotów, tym dokładniej można przeprowadzić analizę.

W warunkach niestabilności rynku oraz wysokiej konkurencji wyniki i trwałość firmy w dużej mierze zależą od prawidłowego badania danych. Analizujemy wielkość rynku w przestrzeni internetowej, dlatego wszystkie prace prowadzone są online. Te prace są wystarczające do uzyskania pożądanego efektu.

Głównymi źródłami informacji są statystyki Google, sieci społecznościowe, opinie konsumentów, dane otrzymane od użytkowników z forum oraz różnych ekspertów.

Nasz zespół przeprowadzi właściwą analizę wielkości rynku oraz jego głównych wskaźników, wykorzystując najskuteczniejsze narzędzia. Umożliwi to opracowanie skutecznej strategii marketingowej i uniknięcie wszelkiego rodzaju zagrożeń. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania bardziej szczegółowych porad!

Contact

07.

Darmowa konsultacja

Umów się z naszym specjalistą na darmową konsultację marketingową.

Zostaw swoje dane – skontaktujemy się z Tobą, przeanalizujemy Twój marketing i zaproponujemy najlepsze rozwiązania.

g